Kvsrrr Bebeğim 4 aylık hemen almak istiyorum mama sandalyesi olumlu , olumsuz yorumları bekliyorum. Neye dikkat etmem gerekiyor bilgilendirir misiniz 🥰
Seyma_29_ Kvsrrr joie mimzy snacker kullanıyorum 3 kademeli katlanabilir memnunum kızım içinde gayet rahat yeri geliyor uyuyor.
birbalyanakannesi Kvsrrr açıkçası bizim bir tanıdık BİM’den almış ayağını koyma yeride var 6. Aydan beri kullanıyoruz 9 ayımız bitti çok memenunuz yani
Metekaran Kvsrrr devrilmeyen tek sandalye en cok tavsiye edilen ikea antılop mama sandalyesi bakın isterseniz
cocomelon33 Kvsrrr kiwi koala 🤌🏻 Kademesi var mı,minderi rahat yumuşak mi,kademeli ayak koyma yeri ve çıkarılabilen 2.tepsi ve devrilmemesi ben bu özelliklere baktım ve kiwi aldım memnunum.
surass Benimde en çok araştırdığım, sorduğum soru mama sandalyesi 😬 dün gidip baktım ben joie multıplay yattı kafama. Bi bakın isterseniz
Kvsrrr birbalyanakannesi Ya onlar devriliyormuş sanırım hafif kalıyormuş korktum açıkçası biraz aslında fiyatı çok uygun
birbalyanakannesi Kvsrrr hiç öyle bir sorun yaşamadık çok şükür hatta kızım 10 kilo içinde sağ sola sallanır müzik açınca oynuyor yinede siz bilirsiniz
ebruusqa Kvsrrr Kiwi Koala bizde Kraft Tapas ailelerde var. Birisi daha işlevsel diğeri düz mama sandalyesi. İkisindende memnunum.
Demirac19 Kvsrrr chicco pocket meal kullanıyorum çok sağlam kaliteli, üç kademeli yatış ayarı, ve tepsi ayarı var tepsi komple çıkıyor yıkamak için. Koltuk yüzü naylon gibi yani kolay temizleniyor çıkarıp da yıkayabikiyoruz. Ayrıca çok kolay katlanıp açılıyor
Aliveannesiiii Kvsrrr ikea antilop derim, benim için o kadar pratik ve rahat ki. Heryere götürüyorum misafirliğe alt kata kayınvalideme annemlere 😅 temizliği çok kolay çıkar at makineye ya da komple duşakabinde bile yıkanıyor. Ve kesinlikle sallanmıyor oğlum içinde resmen tepiniyor bazen asla bir sarsıntı bile söz konusu değil. Ben hep joie bakıyordum eltimde vardı çok rahat gozukuyordu. Ama o da sonradan onu satıp ikea antilop aldı. Dünya varmış diyor diğerini hiçbiryere taşıyamıyordum devamlı kılıfını makineye atıyordum diyor.
Aysehris Chicco progress 5 kullanıyorum 2 3 aylıktı üzerinde yatırıyodum şimdi mama sandalyesi olarak kullanıyorum tepsisi çıkıyor masana koltuğuna göre kademelerini ayarlıyorsun çok memnunum ben
Narin9 Kvsrrr joie mimzy snacker mama sandalyesi kullanıyorum oğlum 11 aylık çok memnunum daha gelişmiş istiyorsanız joie mimzy xl çok iyi
MomKukuleta Kvsrrr yani isteğe göre oluyor. Bebeğim mama sandalyesi bırakıp bi ynadan mutfakta iş yapayım derseniz kaymazlardan sağlamlardan alıcaksınız 1000 lirayı buluyor. Ben e bebekten 85tl ye aldım 2 ay önce bide minder aldım 20 TL ye oh miss. Yemek yerken oturuyor bitncede alıyorum. Gayette memnunum bebeğimde Cok sevdi.😊