Kızım iki gecedir atesleniyor doktor götürdüm dönüşümlü ağrı kesici vermemi söyledi ateşi kontrol altına almak için.burnuda akiyo.sorum şu sarımsak ve zeytinyağı ayağının altına sürünce iyi geliyor tarzında bişey okumustum bu konuda bilgisi olan var mı varsa acil dönüş yaparsa çok mutlu olurum