Aysunn25 hayır zararlı değil sonuçta tüm besinleri o şekilde alıyor sadece ilerde yiyecekleri ayrı ayrı yeme tatma konusunda sorun yaşatabilir , benimki hepsinin tadını biliyor yiyordu da çok ilginç artık yemiyor bende eski sisteme döndüm ne yapayım , doktorumuza danışıcam kontrol zamanı bakalım .