9 gün oldu doğum yapali ama dikislerim hala iyilesmedi dun kanamam normaldi ama bugun cogaldigini fark ettim dikislerin olduğu yer den kan geliyor simdi de aynadan hafiften baktim kalcaya dogru olan dikislerde sanki acilma var gibi Allah askina bilen yazsin normal mi bu cok korkuyorum iyilesmesi icin ne yapayim