gmzlgzl canım ben 5.ayında dönmeye bsslayana kadar kundak yaptım dönmeye basladıgı gun bıraktım cunku kundakla dönmesi tehlıkelı olabılıyor. Ama kundagı bırakınca cok zorlandık ellerıyle kendını uyandırdı cok fazla ama alısıtor artık hep yuzustu uyuyor ben cevırsem bıle bır ıkı dk sonra uykusunda dönüyor.