21 günlük bebeğim var. Bu zamana kadar beni pek emmedi. Sağıp veriyordum. Suan memeye alıştırdım fakat emerken aşırı derecede acıyor. Yanlış kavradığını düşünüp emzirme uzmanına gittim dogru kavradığını söyledi. Böyle bir sey yaşayan var mı başka? Neden acıyor… ne zaman geçecek… lütfen yardım edin