Umudunukaybetme Merhabalar Doğumdan 2.5 ay sonra regl oldum etrafımdan duyduğum çok geç regl olunuyormuş normal mi sizce erken olan var mı aranızda
Mertbebek50 Umudunukaybetme valla benim adetim normal devam etti 40 ım çıktı bir ay sonra hemen adet oldum
Asliiibensu Umudunukaybetme 2 aylıktı oldum ama benim sütüm yoktu bazıları sütün yok ondan erken oldun dedi. Ama cevremde sütü cok olup erken olanda var yani olabilirsin canım normal ilk 1 yıl düzenli olmayabiliyormuş
gzmshn00 Canm 5 aylıkken oldum ama her ay 2 hafta gecikmeli oluyorum bir türlü düzene girmedi 4.adetimi oldum
Dilekela Benm 4 aylıkken oldu ama ben bi yaşına girene kadar hiç düzene girmedi hep geçikmeli geldi sonra düzeldi