tecrubesizannee Kızlar 8 aylık kızımın çoklu besin alerjisi var tam olarak öğrenmek istiyoruz. Kan tahlilinde çıkar mı çıkmaz diyenler de oluyor. Kararsız kaldık ama öğrenmek istiyorum artık
birbalyanakannesi tecrubesizannee benimde bebeğimde çoklu besin alerjisi var kan tahlili negatif çıkması rağmen bir çok besine reaksiyon gösteriyor
birbalyanakannesi tecrubesizannee 8 aylıktı şuan 9 ay 18 günlük ve Bezmialem vakıf üniversitesi hastanesinde yaptırdım
tecrubesizannee Omom küçük olduğu için çıkmayabilir diyorlar. Özel Hastanede yaptırmayı düşünüyorduk özel bir laboratuvar daha mı iyi olur
Omom tecrubesizannee ben de 8 aylık yaptırdım. Sorun yaşamadım. İstanbulda yaşıyorsanız en iyi yer biruni laboratuvarı
birbalyanakannesi Tosbik3056 çok doluydu hatta erkek olan doktor Prof. Bizimde acil alerji doktoruna götürmemiz gerekiyordu kadın doktor vardı ona gidiyoruz memnun kalmadık pek değiştiricez
tecrubesizannee Omom hemen bakayım. Bütün besinlere bakıyorlar mı paket şeklinde yoksa tek tek istediklerinize mi bakıyorlar
Kaan01 14 aylikken yaptirdik sinif seklinde cikti. İnek sutu sinif 2, muz sinif 1 seklinde.Yumurtaya vardi negatif cikti gecmis de olabilir
Omom Kaan01 çıktı tabi kaç ay geçti üstünden. Çoklu gıda alerjisi vardı hepsi geçti inek sütü kaldı sadece. O pozitif çıktı
Kaan01 Omom 14 aylikken yaptirdik sinif seklinde cikti. İnek sutu sinif 2, muz sinif 1 seklinde.Yumurtaya vardi negatif cikti gecmis de olabilir
Kaan01 Omom sinif kac yaziyordu ? alerji var deyip diyete devam mi yoksa Yedirdiniz ni tepki oldu mu ne yaptinjz?