Zhl06 Havası inmiş balonu ağzıyla kopardı çiğnedi yuttu ağzını açmadı bişey olur mu Boğaz’ında falan kalmadı
asiyeomuribrahim Zhl06 boğazından geçtiyse çıkar kakasindan ama dikkat edin vermeyin öyle şeyleri gecen ablam anlattı komşusunun torunu 99 tane teşbih boncuğu yutmuş kakasindan çıkmış ama bugün haberde fıstık olayını duyduysaniz dikkat edin
MUGUL Zhl06 benim oğlumda şişe üstünde ki ambalajı dişlemiş bi iki öğürdü ama ben çıkaramadan o yuttu bişey olmadı şükür
renkliruya Bıdıklar ne zamancık ağızlarına atıp yutuyor anlamıyorsunuz bile.. Boğazında kalmamış çok şükür.. Poşettir kağıttır balondur oynatmamak lazım.. Geçmiş olsun..
Deringh Zhl06 cocukken bende yutmustum 😊 bogazimda kalmadigi icin dra bile gitmemistik...coktiginida hatirlamiyorum..