Theeonerose Daha kışa tam girmeden kaç kez hasta olduk tam iyileşti diyorum yeniden hastalanıyor. Biyerede çıkmıyorum üstelik. Öksürük burun akıntısı bunaldım artık ne yapcağımı bilmiyorum. Sizde durumlar ne? Neler yapıyorsunuz?
Sevimliannee Theeonerose ah bende sayamadım artık. Abisi hasta oluyo sonra kardesi, tam iyileştiler diyorum hoop başa sarıyoruz. Bu kış böyle geçecek belli oldu🥲