Pembekurdela -erCansu- ahahah helva kalp ben 😂😂😂 bide reçel tabii 🤣🤣 turşu vazgeçilmezim yaa çok severim 🤣🤣😂 bende de olur varya tuzlu yiyince tatlı ister hep canım bence de sıkıntıdan oturdukça yiyoruz 🤣🤣
sarmaliklahana Pembekurdela Ben normalde tatlı cok sevmem ama dogumdan sonra resmen tatlııııııııı dıorum. Sürekli tatlı isteği var sanırım emziriyorum diye 🥴🙄
Woody Pembekurdela hurmayi suda bekletin. Biraz su, kakao, hurma blenderdan gecirip bzdolabinda bekletin. Top haline getirip hindistan cevizine, findiga vs bulmayın. Hurma sevmeyen ben müptelası oldum
Mmrryy Pembekurdela emzirirken oluyomuş sanırım. Benim de aynı. Tatlı yoksa gidip gelip tahin pekmeze ekmek banıyorum 😅
Momanne06 Pembekurdela dün post açmıştım tatlı.turu çok yiyorum falan diye bende öyleyim.ya karnım tok.veya aç durmadan.tatli.biseyler artık yemekten midem.bulqniyor ama yemeyince deliriyom🤣🤣hamile.kqlmqm imkansız.gibi geliyor 10 gün önce bitti
Zey6 Pembekurdela kendimi bildim bileli öyleyimm. Şeker değerlerim normal. Bir tek hamileliğin ilk 5 ayında benim gibi bir insan tatlı olan her şeyden tiksindim. Şerbetin kokusu bile midemi kaldırmıştı. Ama şuan günün her saati tatlı diye gözüm dönüyor evde varsa bulursam ne alaa