Deletedmom789 Aysehris domuzu sadece yemek değil her türlü şekilde etinden, budundan, yağından, derisinden faydalanmak yasak. Binbir tane pişik kremi var. Helal olanı vardır illaki
Uzayiko ehlenmomyy doğrudur hiç bilmiyorum bana kadın doktorum vermişti kendi kendime göbeğimden vuruyordum.size de çok geçmiş olsun,sağlık sonuçta bu yapacak bişe yok o ilaç çareyse mecbur kullanacaksınız.
ehlenmomyy Uzayiko sizede gecmis olsun canim bende oyle ilk gebwligimde doguma kadar dogumdan sonrada gobekten yaptm 2.deyse bacak kol gittim
Deletedmom789 ehlenmomyy canım söz konusu sağlıksa kullanılmalı. Normalde kürtaj da yasak ama annenin hayatını tehlikeye atıyorsa caiz oluyor mesela
serenity_35 Aysehris Pazarda satılmaz yanlış bilgi vermişler size bende göçmenim Bulgaristan gocmeni domuz yagini sadece 1. Ci derecede yanıkta sürdüğünüz anda hızlı bir şekilde iyileşme sağlar. Diyelim ilaçlarla 3 ay da ama onunla 1 ayda gibi vs. Kullanıp kullanmamak tercih sebebidir illaki kişiye özel bir durum . Ameliyat yara izlerini de bi hızla iyileştirici yapısı var derler büyüklerimiz. Biz Bulgaristan da yaşarken orda uygulanan tedaviler içerisinde illaki bu katkıdan oluyordu tahminim. Eti ni yemek çok farklı birsey dinen haram ben kendim şahsen hiç yağını da sürmedim ama kırık ameliyat yanık bunlar gibi bir çok şeye ekstra iyi geldiğini duydum büyüklerimden
Aysehris serenity_35 alan teyzede bulgaristanda göçmeni macır pazarından alıyorum bi çoğumuzun evinde bulunur yanıklar için dedi bilmiyorum ben
Mayisannesi34 Aysehris yaraları çabuk iyileştiriyormuş. Bulgar göçmenlerinde bulunuyormuş genelde. Dini açıdan bir şey diyemem ama alternatifi olan başka şey kullanırdım ben
serenity_35 Aysehris genelde bulunuyor evet ama Pazarda satıldığını bende bilmiyordum yani ilk kez duydum doğrudur
hulyaakin Aysehris bir göçmen olarak o pazarda satılandan medet ummayın derim. Gerçekten en az 7 kere yıkanıp temizlenip temizlenmediğini teyit edemezsiniz çünkü… temizlenmediyse bir işe yaramayabilir. Bulgaristanda yaraların yanıkların vb cilt hastalıklarının tedavisi için kullanılır ve oradaki müslümanlardan da kullanan vardır çünkü dinen başka çare kalmadıysa kullanımında bir sorun olmadığını söylerdi eskiler… 2 tip yağ çıkarmış domuzdan biri büyü yapmak için olurmuş ve siyah olurmuş rengi diğeri de tedavi için olurmuş çok iyi temizlenirmiş ve beyaz olurmuş derdi rahmetli büyükannem… ki orada yetişen belli bir yaşın üstündeki müslüman türkler namazını aksatmaz başı da kapalı olur tıpkı anneannem gibi… Tercih tabii ki sizin…
Aysehris hulyaakin yok ben kullanmıyorum ilk kez o komşumdan duydum şaşırdım biçok tedavide kullanılıyormuş dediğiniz gibi onlarda müslüman namazında başı kapalı insan