Merhabalar
Bebeğim 18 aylık hala gece beslenmesini kesemezdim. Gündüz emzirmeye 2 yaşına kadar devam edeceğim fakat gece beni çok yordu. Geceleri süte alışırsam olur mu normal inek sütünü pek sevmedi ama ballı süt içer gece uyandığında versem sorun olur mu? Memeden kesmeye çalışırken biberona alıştırmak saçma mı olur acaba? Birde dişleri çürür diye kararsız kaldım siz nasıl yapıyorsunuz?