Suzzzy insanlar sadece ekranlara yansıyanları görüyor. Cok önceden beri var olan seyler. Zira başımada geldi. Boşanmak istedigimde benı zorla bulundugum sehırden kacırmak ıstedı eşim. Sitenin içinde sokak ortasında üzerime oturup saatlerce dövdü beni. Sitenin guvenlıgı geldi abi kurtar dedim,eşim olacak şahıs karım o benım sen karışma dedi. Guvenlik gitti. Çığlıklarım siteyi inletti herkes camlarda goruyor bakıyordu kimse gelipte tutmadı onu. Sonra bir adam daha unutmuyorum hıc. Elinde poşet ekmek almıs eve gidiyor abi yardım et dedim. Baktı ve gitti. Sonra bayılmısım polıs geldi. Benı hastaneye goturduler geçici hafıza kaybı yaşadım.o gece bu kadar sey yasamıssken yuzum tanınmıcak halde şişmiş oglum bebek daha kucuk aglıyor polis müdür ü olacak zat bizi barıstırmaya çalışıyordu. Bundan 13 sene önce oldu. Eger o aksam üzerinde kesici alet olsaydı belkide benım sonumda diger kadınlar gibi olacakti. Sonra nemi oldu. Boşandık…dalga gecer gibi tekrar evlenirmiyiz dedi😑 tam 10 seneyi geçti ne cocugunu gorur ne sorar. Gerekte yok zaten faydası dokunmaz.