alvisinannesi evet ilk bakışta bende öyşe düşünüyorum ama kadın diyorki ben dövdüğünü yada niye döbüyorsun diye belli etmedim çünkü beni suçlayacaktı veya ikisinide öldürürdü şimdi antebin bir mahaleesi ve kafalar dar bu adamında kadınında yani cahillikleri var ama yine de ona rağmen kadın deşifre etmeseydi bence kadının şahit oldugunu bildigi için kadını da döverdi veya öldürürdü ikisinide ozaman bebege şiddet uyguladıgı hiç ortaya cıkmazdı bu tip adamlar ne laftan anlar ne bişeyden adam ruh hastası belliki ne yaşadıklarını bilmiyoruz demekki kadın adamı tanıyor haksız duruma düşecekti keşke bebegw zarar gelmeseydiiii çok üzgünüm adalet için bebek harcanmıs gibi oldu ama bebek kurtuldu ya bu sayede kadın bence anlamış çoooktann ama adamın ne mal oldugunu bildiginden ona göre davranmış yine de o cahillikle başarmış çekmeyi fln rol yapmış mesela belli etseydi varya belki adam kaçardıda varya zarar verirdi potansiyel var işte Bu durumda herkes farklı tepki verirdi video uğruna birkez daha dayak yemesine asla dayanamazdım yaniii bunu yapamazdımm büyük cesaret