Adi köpek .. kanim dondu , inanin orada bi tanidigim var sordum karisi supheleniyormus eve koymus telefonu yanliz birakmis sonra acipmizleyince direk polis ambulans gelmis eve . Ve bebegin durumu agirmis ölür diyolarmis kanim dondu nasil bi baba , siddetin her turlusu psikolojikmen bir yerden patlak veriyor ve dahada artiyor . Esimle biz sozlu siddet bile yapmiyoruz cok sukur ki zira bir el kaldirmasiyla aninda birakirim .. dayak siddet ilerleyen zamanlarda bu tarz cinayete teşebbüstur benim icin . ..
Allah kimseye yasatmasin . Sevgi dokunmamaktir . Ne bicim insanlar var .. 😔
İnanin sabahdan beri hic iyi degilim . Sadece aglayip duruyorum o videonun etkisinde kaldim adi pislik nasil bir varlik otesi bir yaratikdir ki . Melek k melekkk . Ruhsuz kopek .. gebersin pislik , iki cihandada surunsun izdirap ceksin.. Sesiz Kalinmamali bu tarz seylerde elimizden ne geliyorsa ses veremeyenlere ses olacak bir ses olalim diyoruz , nasil sesimizi duyuracagiz hic bilmiyorum .. 😔😔😭 Yalan dunyada tek gercek sey evlat ve imanimiz ahiretimiz . Ne icin yasiyoruz evlad ve ahiretimize amel defteri biriktiriyoruz . Yarabbim sen evladlarimizi koru sen imani olmayanlara iman aski eyle 😔🤲🏻 imansiz vicdansiz insanlik disi resmen