Oğlum 1 yasında. Akdeniz anemisi cıktı. Topuk kanı dogdugunda genetık hastalıklara bakmıyor mu ozaman nasıl cıkmadı anlamadım🤦🏻♀️ Doktor akdeniz anemisi olan bebegime şeker hastalıgıyla erken tanışabilir dedi. Moralim sıfır, gercekten öyle mi yasayan var mı ??