Umay3840 Ablamın bebeği oldu bugn ve sureklı uyuyor ve uyandramyo ben unttm nasıl uyandryodk bezi ckryo yine uynmyo yenıdogan bebek en fazla 2 saate bir emzrmesı gerek gıdıklıyo ama nafile lütfen yardım edin
Fatmaaamasal Umay3840 Sarılık olabilir bebekte ayağının altına vurun uyanacaktir sık sık emzirmek gerek
Pelopel Umay3840 Sarılık olmuştu bebeğim uyandırmak çok çok zordu. Hemşireler bile uyandıramıyırdu topuğundan kan bile aldılar şekerne baktılar ona bile uyanmamıştı ama doktorumuz geldi tüm avucuyla göğsünü gıdıklar gibi yaptı çok nazikçe değil tabiz O şekilde uyandırmayo öğretti bize. Bir tek ona uyanıyordu.
Fatmaaamasal Umay3840 benim bebeğimde uyanmiyordu zorla 2 saatte bı emzirmeye uyandiriyodum yine sarılık oldu hastanede yattık
Twinsmomee Ben üstünü degistiriyordum, altını alıyordum, ellerine ayaklarına masaj yapıyordum, ayak altlarını ıslak bezle siliyordum
Snglmert Bebeğim sarılık oldu ve uyanmıyordu uyandırmak o kadar zordu ki..topuğunu defalarca sıkınca uyanıyordu.ayaklarına ıslak bez koyabilirsin.