demirkof benim kızımda öyleydi akşam 6 da başlar ağlamaya 11 e kadar susmazdı ağlardı uyumazdı gaz sancısı vardı ama belki öyle olabilir canım gaz masajı yap bi de emzik tutuyorsa emzik vermeye çalış kucağında salla ben kızımı kucağımdan indiremezdim koyduğum an daha çok katılarak ağlardı kolik bir bebek de değildi kuzum yani 1 2-3. Hafta kadar böyle devam etti her gün aynı saatler de ama daha sonra Rezene kimyon karışımlı çay içmeye başlayınca düzeldi geçti o ağlamalar 3 aylık şuan