Gamze0707
Merhaba, yaklaşık 20 günlüktü bebeğim kullanmaya başladığımda ve her işimi inanılmaz rahatlattı. Dışarı ciktigimizda özellikle saatlerce uyuyordu içinde. 5 ayına kadar çok sık kullandim şimdi 7 aylık tabi eskisi gibi durmuyor içinde ama sakinlestiremedigim durumlarda hala bagliyorum Slinge. Bebek küçükken başlanınca alışması daha kolay oluyor o yüzden varsa niyetiniz bir an önce edinmenizi tavsiye ederim. Bu arda benimki neko markaydi, kış mevsimi için çok ideal.