Ben çok kötüyüm ben ağlamaktan kendimi alamıyorum o bebeğe yapılan benim gözümün önünden gitmiyor. Haberi duyduğumda girip bakamadım çünkü dayanamam biliyorum arkadaşım paylaşmış vidyoyu izlemiş bulundum. Herşeye alıştı gözümüz malesef artık kadın cinayetine de alıştırıldık herşey normalleştirildi. Benim 1 aylık evladım var ağlaya ağlaya öpüp kokluyorum evladımı. Şimdi ne olacak o bebeğe hangi ceza yaşadığı acıyı değiştirecek. O şerefsize ne yapılacak ta o anne yavrusunu huzurla kucaklayacak bundan sonra. Böyle bi mahlukla geçirdiği günlere saatlere yazık. Yüreğim sızlıyo ben evladımı her kucaklayıp öptüğümde o masum yavru gelecek gözümün önüne. Rabbim her zaman dualarımı kabul etti gönlümden ne geçtiyse hep hayırlısını verdi bana Ama bu sefer çok beddua ettim rabbim beni affetsin ama kabul etsin bir annenin yüreği yanarak ettiği bu beddualar onun leş canını yaksın kavursun. İnşallah yaptığı diğer şerefsizler gibi yanına kâr kalmaz. Biraz vicdan merhamet varsa şu devlet büyüklerinde bu hayvanı cezasız bırakmazlar. Ne diyebilirim ne yapabilirim yüreğim yandı