Meron Kızlar bebeğim 3 aylık çok faZla damağı kaşınıyor. Eli sürekli ağznda ve kaşıyamadığı zaman sinirlenp ağlıyo. E bebekde eldiven şeklnde diş kaşıyıcıya baktm ama emin olamadım ürünün kalitesinden ağzına alacak çünkü. Bu konuda bilgisi olan bu ürünü kullanan var mı ?
NhL Meron bi dönem bizde de aşırı agız akıntısı ve her bulduguna saldırıp agıza götürme huyu vardı. Kaç tanr dişlik aldm hiiç agzına götürmedi ama en gereksz şeyi sürekli ısırma istiodu bende gördüm e bebekte almayıda düşündm ama kızımdan emin olamadm malum kullanmaz diye düşünerek fiyatıda 40 tl flndı sanırım almamıstm. Şimdi baya atlattı şükür salatalık havuc oyalıyrm 🙄
Eliffff Meron aldım ben ondan biraz pahalıydı hatta diğerlerine göre ama hiç eline geçirip kullanılmıyor normal kaşıyıcı gibi kullandık diğerlerindende var ama başka şeylerle kaşıyıcılardan fazla kaşıyor pek bir işe yaramıyor
Silaaa Meron kesinlikle gereksiz pahali. Aynisi ali expreste 10 liraydi ben alirken. Eline gecirmek istemiyor normal dis kasiyici gibi kullandi bi ara suan oyuncak sepetinde duruyor öylece
Meron NhL eliyle bişey tutamıyor henüz o yüzden eline bişey veremiyorum oyalamak için. O yüzden eldivenli düşünmüştm. Bide bugün çok ağladı içim gitti umarım geçer bu durum.
umayssmom Meron en az 10 çeşit diş kaşıyıcı almıştım ama hiçbirinin yüzüne bakmadı eldivenli de dahil. 🤷♂️ Nerde Pet şişe, kumanda gördüyse onlara saldırdı maalesef alın bir deneyin içinizde kalmasın kaliteli idi ben beğenmiştim benim beğenmeme kaldı tabi 😃
Tazeanne19 Meron benm kızım da 3 aylık elini sürekli agzına götürüyor diye aldım eline taktım bu sefer bos olan elini agzına götürdü o öyle kaldı 😂 hem zaten sanki rahatsız edici bişeygibi geldi takınca bu sıcakta elde eldiven bende eline veriyorum hışırdıyo falan ama cok oynayamadı biraz daha büyüdüğünde oynarmı bilmiyorum 🤷♀️
Yvzslm2202 3 buçuk aylık benim oğlum da aynı sürekli elleri ağzında yakasını bağrını çekiştiriyo ağzına almaya çalışıyo. Bu ayda dişleri mi kaşınıyo gerçekten daha erken değilmi
Meron Yvzslm2202 bende öle düşünmüştüm ama başka açıklaması yok sanırım. Şimdi hemen çıkmaz diş ama belirtileri çok erken başladı diye düşünüyrm. Tabi 3 aylıkken diş çıkarnlar da var.
Nazlipekk Meron kızıma almıştık evet sürekli benim ellerimi ağzına götürmek istiyodu iyi oldu bence güzel bi ürün
Cgldnz Meron 80 lira verdik hic sevmiyor. Esimle de kavga edip duruyoruz o yüzden, aldik takmiyorsun diye.
Cesurefe 🤣🤣🤣80 tl verip aldık heves edip 4 aylik falandi.taktik eline baktiiiii baktiiii anlam veremedi bu ne diye.biraz daha buyudü öyle taktik bu sefer de kendi kendine cikardi sıkıldi istemedi cekistirip durdu.simdi 9ay20 gunluk oyuncak gibi normal veriyorum eline oynuyor
Eldarwenn Meron bnce inanılmaz bi icat kim bulduysa dua ediyorum. Oğlum parmaklarını kollarını emip damaklarıyla sıkıyodu hatta kollarını morarttığını bile biliyorum. Bnce çok işe yarıyo. Ama her bebek aynı şekilde kullanmıyo. Ben babyjem markasını aldım ve gerçekten memnunum ☺️
Eldarwenn Meron valla bnce denenebilr bişi. Babyjem 30lira gbi bişeydi öyle 80lira falan vermene gerek yok bnce. Dene umarım benm kadar memnun kalırsın. 🙏🏼🙏🏼 Elinde bişeyi uzun süre tutamıyo bu çok rahat oluyo.