Havvakus Kızlar merhaba ben kendimi bildim bileli kulak mememin hemen arkasında kulak bitiminde nohut kadar şişlik vardı ele gelen agrisiz . 3 gündür ağrıyor hafif biraz daha şişmiş gibi kızarık . Yaşayan var mı aranızda rahatsız etmeye başladı 😔
Kaderlmc Havvakus kulak arkası beze genelde kulak ağrısı ve kulak enfeksiyonu geçirildiği zaman olur diye biliyorum benimde var kulak arkamda bir gane küçük beze ağrısız ama bilemiyorum bence bir KBB doktoruna görünün geçmiş olsun
Havvakus bakma-bana4 ya böyle çok küçük sivilce gibiydi dün şuan büyüdü ve acı yapıyor eğilince baskı hissediyorum özellikle
Havvakus bakma-bana4 internette ağrı yapmaz yazıyor ama çok acıyor çıban çıkmış gibi. Sabah sıktık şu çıktı azar azar ama şişlik aynı nohut gibi