Vanilya Tam sepet oluşturdum. 457 TL oldu. Ama çark çıkmıyor🤭 Kodu olan arkadaşlardan rica edebilir miyim kullanmayacaklarsa 🙏🤍
cennetkokulubal Vanilya bazı indirim sayfaları var kullanmayan insanlar orda yoruma yazıyor isteyen alıyor
Minnakkk Vanilya bugun Cark donmedi dşye biliyorum ama su 10 gunde toplam 500 TL alısveriş yapanlar için buyuk Cark olacakmış 1000 TL olan