Merhaba. 15 aylık bi kızım var ve 12 haftalık gebeyim emzirmeye devam da ediyorum kızımı üç tane doktor değiştirdim ve hepsinede sordum emzirmem de sıkıntı olur mu diye ama en son doktorum kızdı korktum da açıkçası hemen kes emzirme zaten büyümüşte karnındaki bebek nasıl beslenecek falan ama kızım aşırı düşkün memeye ve olumsuz bi şekilde etkilemeden bıraktırmak istiyorum ben başına böyle bir hamilelik gelip emzirme ile sıkıntı yaşadı mı