Diyetisyen için kan tahlili verdim tokluk kan şekerim 158 çıktı biraz yüksek çıktı ama yemek yedim 40 dk sonra kan verdim hastane öğle arasına gidecekti beklemek istemedim doktor 2 saat sonra kan ver dedi o yüzden mi yüksek çıktı acaba bilgisi olan var mi