Minikyavruum yani heleki ileri dereceyse muhakkak gözlük takması lazım çünkü suanda bebeğiniz etrafı göremiyor. Bulanık görüyor. Gözlükle hipermetrop geçebiliyor ya da derecesi düşebiliyor. Göz bozuk olduğu için odaklanmaya çalışırken de göz kayıyor. Biz 3 ay gözlükle denedik. Sonra göz kapama yaptık 2-3 ay günde 1 saat. Olmayınca ameliyat oldu. Göz dereceleri 3,5 tu. Şuan 4,5-5,5 oldu. Taktığı halde gözlüğü ilerleri. Bir araştırın derim gözlük olayını. Derecesi kaç bu arada?