Aysana uykusu geldiğini yüzünü ovuştararak belli ediyo beşiğe yatırırken konuşarak uykusu geldiğini uyuması gerektiği söylüyorum tabi beşikte ağlamaya başlıyor bi taraftan elini tutup bi taraftan ninni söylüyorum ve sesli renkli oyuncaklarını şıngırdatıp dikkatini çekiyorum ağlamıyo mıyık mıhım edersede hoşuna giden kelimeler söyleyince gülüyo onları söyleyip güldürüyorum biraz uzun sürüyo ama uyuyo çok uykusu geldiğinde deneyin bu arada bebeğim 6 aylık 😊😊😊ben
beşiğe koyup ağlaya ağlaya uyur nasılsa die düşünenlerden değilim o benlik değil