Selam kızlar 4.5 ay. Once doğum yaptim nisan başında cezarette ilaca başladım 10 gün sonra ilk adet oldum sonra 40 gün geçti 2. Adetimi oldum 10 günu gecti hala devam ediyor ara ara lekeleme şeklinde ara ara normal adet geliyor. Bi durumdan endişelenmeye başladım artik bi sıkıntı mi var diye normal mi durum yaşayan oldu mu böyle bayram arası doktora da gidemedim.