Merhaba anneler, bu konuyla alakalı durumu yalayan var mı bebeğim 1 aylık olacak doğduktan sonrakı kontrolde bıngıldağının kücük oldugunu söylediler 1 cm kadar, erken kapanabılırmiş bunun riskleri varmış beyin büyümesi durur gibi vs. Böyle söylenip hiç birşey olmayan var mı aylık kafa ölçüsünde büyüme oluyorsa bı sıkıntı olmuyormuş sanırım.