Aybukedeniz Allah bağışlasın kuzuyu çok küçük daha 😍Benim bebeğim 4 buçuk aylık. 5 aylıkken başlayacağım nasipse. Şu an öğünde 120 cc süt içiyor. Önceki ay 100, ondan önce 80, öncesinde de 60 civarı içiyordu. Kendinizi ona göre ayarlayabilirsiniz. Her bebek farklı tabii. Şu an sütünüz bebeğinizin ihtiyacından fazladır. Sonra yetmeyebiliyor bebek büyüdüğü için. Fazla sütü dondurucuda mutlaka stoklayın. Geceden dolaba çıkarıp gün içinde kullanacağınız kadarını biberona koyup kaynar su dolu bir kapta benmari usulü ısıtıp bebeğinize vermeniz gerekir. Bir gün içinde bitmezse de atılması gerekir. Buzluktan çıkan süt bir günde, sağılıp dolaba konan süt üç günde, oda ısısındaki süt ise üç saatte bitirilmelidir.