Boylu0104 Merhaba arkadaslar 6 ay 27 günlük bi oglum var humana mama kullanıyoruz 2 numaraya geçtik ama yanlıslıkla 1 numara almısım 1 kutu 3 kez falan verdim kutu bitene kadar versem birşey olurmu bilemedim ki bilgisi olan yazabilirmi lütfen