Selam güzel anneler bebeğim sürekli emmek istiyor emiyor ve kusuyor yandan sızdırması normalmiş fazlalığı atıyormuş son bir kaç gündür fışkırtarak kusuyor ama peynir kesiği gibi mideyi üşütmesinden şüphe ediyorum ne yapmalıyım acaba malum ilaç hap kullanamıyoruz 🤦🏻♀️