Siyahincimm oldu tabi, 2 hafta sonra anca alışabildim, kızıma yetemicem hissi oluştu, gebeligim kolaydı son 2 ayımda zorlandım kızımı kucagoma felan alamıyodum, dogumu yaptım ilk 1 2 ay en zoruydu kızım hırçınlaştı mızmızlanmaya basladı, şuan oglum 3 aylık kızım 15 aylık yeni yeni alışıyoruz artık ama bütün gün onlarlayım, ev işiymiş yemekmiş kahvaltıymış bunlar hayatımdan çıktı resmen hiç birini yapamıyorum