erdeminannesi12 çok geçmiş olsun, Şöyle söyleyim denediniz mi yaptınız mı bilmiyorum ama bebekler küçükken hastalandım başlıyoruz bitkisel ne yapsam geçse doktora götür edem diye evde aptal aptal bir sürü yöntem deneyip çoçuğu iyice hasta edip sonra akıllanır götürüp doktorun kucağına atıyoruz 😔 aynı hatayı bende yaptım ve oğlum bronşit başlangıcı olmuştu hava ve antibiyotik kullandık düzeldi şükürler olsun. O bitkisel şeyleri hasta olmadan önce hastalanmam ası için kullanmalıyız yoksa şimdi zaten bağışıklıkları düşük evde ne yapsakta boş daha kötü ediyoruz lütfen çoçuğunuz hastalandığı gibi götürün hastaneye sonra vicdan azabı çekiyoruz..