Sabah 10.30 civarında izledim videoyu o saatten beri kendime gelemedim.Aldığım her nefeste aklıma o görüntü geliyor ve nefesim kesiliyor gibi hissediyorum.Ağlamaktan gözlerim şişti.O allahsız vurdukça benim canım,kalbim acıdı.Yavrum benim minicik bedeni nasıl dayansın o acıya… Allah’ım şu evleneceklere de anne baba olacaklara da bir ehliyet şartı gelse ya… Bu dünya da nasıl yaratıklar yaşıyor ya nasıl!!!!