bebegimveben2021 Hanimlar kalca ultrasonu ne zaman cekildi? Biz 2.ay kontrolune gittik, doktor bir sey demedi. Normalde ne zamana kadar cekiliyor bilen var mi ?
Minigimm1 bebegimveben2021 3 aya kadar diye biliyorum ben de bizim kız kusuyordu doktora götürmüştük getirmişken çektir bir daha gelmek zorunda kalmasın demişti doktor 1 buçuk aylıkti biz de 2 aylık olunca götürecektik zaten de
Ozlem-Uras bebegimveben2021 2 aylıkken çektiler tam zamanı suan sen onun icin gün al çektir biran önce
bebegimveben2021 Son limit 3. Ay mi acaba ? Doktorun soylemesi gerekmez mi boyle seyleri, cogu seyi ben takip ediyorum. Sanirim doktor degistirecegim.
Mzyyn27 bebegimveben2021 40 günlük iken yaptırdık. Değerler biraz düşük çıktığı için tedbir amaçlı on beş gün çift bez taktık. İkinci kontrolde değerler normaldi çok şükür. Doktor bize ne kadar erken fark edilirse o kadar kolay müdahale ediliyor demişti. Yani çift bez takmakla geçiyor Allah’ın izniyle . Ama ayı büyüdükçe başka şeyler yapılıyormuş.
meryemoa 2 buçuk aylıkken çektirdim doktorumuz daha önce cektirmemizi önermedi en az 8 haftaligi geçsin demişti en geç 4 aylığa kadar diye biliyorum ama çokta geç kalmayın Allah korusun gelişimi tam olmadan öğrenirseniz düzelmesi hızlı olur
Gullcann bebegimveben2021 2,5 aylikken çekildi canım. Bize doğduğunda bir liste verilmisti ona göre ilerlememiz için. Birde sağlık ocağındaki hemsiremiz zamani geldiğinde kendi hatırlatıyor. Kalça muayenesi zamanı geldi göz muayenesi zamani geldi gibisinden. Doktorada gittigimde yapıldı mı diye soruyor 🌸