Sena32 zorlamayın kesinlikle
Ve bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama eğer sarılık dönemini atlattıysa 3 saat geçmeden emzirmeyin çünkü bebekler 2,5 saat geçmeden sindiremiyormus ve sindirmeden devam ezmirirseniz kolik ve gaz daha kötüye gidiyormuş
Birde hangi pozisyonda emziriyorsunuz