Ulku_06 benim oğlumda 13 aylık olacak ben şu bilekten çıtçıtlı ayakkabı gibi olmayanı tercih ettim çok kalın giydirmemek gerekiyor diye okumuştum ayak parmakları yeri hissedecekmiş yeni yürümelerinin düzgün olması için tabi ben izmirdeyim kendi düşüncem ☺️