Sonsuzmutluluk safis12 500 mg tamamı vuruldu.çok şükür bir sıkıntı olmadı Benim kızım 5 ay içinde 3.kez bronşit oldu 8.11.12. aylarda İki defa Prednol iğne bir defada Novosef iğne vuruldu.
safis12 Sonsuzmutluluk bizimde sürekli bronşit oluyor yazdan beri hava veriyordu geçiyordu bu sefer bir türlü geçmedi o yüzden iğne verdi yarın vurdurcaz bakalım
hunilimomm safis12 yan etkisi dusuk bi ilaç tabi ilaç alerjisi vs yoksa bizim bi antibiyotiğe alerjimiz var hastanede vurulduk sabah akşam
hunilimomm safis12 500 mg vuruldu ilk 4 gün vurulduk daha sonra kontrole gittik bi 3 gün felan yine 500 vuruldu
hunilimomm safis12 çok ağır mi bronşit bizde daha yeni başladı hatta ikinci gittiğimiz de vermek istemedi çocuğa yazık diye ben istedim
Erenefes safis12 bronşiolitte antibiyotik verilmiyordu biz antibiyotiksiz atlatmıştık faydası olmaz demişti oğlum için ama baya çekmişti hava alıyordu birde iburımin veriyorduk tabi 9 yık önceydi