Prensesannesiiii32 Merhaba anneler bugün lansinoh biberon siparişim elime ulaştı. Ancak bişey dikkatimi çekti biberon emziğinin en ucu böyle yeşil yada sarı gibi ilk defa kullanacağım için bilmiyorum öyle mi olur normalde de ?
theAna Prensesannesiiii32 google’a img yükle yazıyorsunuz ilk çıkan sayfaya girin. orada fotoğraf yükleme yeri var fotoğrafı yükleyin oraya linke çeviriyor. sonu jpg olan linki kopyalayıp buraya atın 😇 görünce daha net anlaşılır