birprensannesi__ İnsalah canım valla 1 gun once durumu iyi değil.Burundan oksijene gecicez cok tembel dediler ertesi gunu fanustan kuvez ici oksijene gecmisti.İnan bana hic anlamiyorsun bile 1 gunde,1 saatte degisiyor durumu.Bol bol dua edelim insallah sag saglim kavusun bebeginize