Her önüne gelen anne baba olmamalı. Evlat hasretiyle yanan tutuşan bir sürü anne baba adayı varken böyle canilerin baba olması artık çok dokunuyor kanıma. Görüntüleri ağlayarak kufur ederek izledim nedir ya 3 aylık bebek sana napmis olabilir.. Annesinin açıklamalarını okudum. Telefonu gizledim dövdüğünden şüpheleniyordum bekledim çocuk ağlarken bir süre tarzında bir ifade vermiş.. ben bebeğim azıcık somurtdugunda bisey mi oldu diye şüpheleniyorum. 3 aydir nasıl kanıt aradın.. nasıl bekledin bir kanıt uğruna nasıl bekledin kapıda o canı onları yaparken.. Hiç mi o çocuksuda daha önce bir iz göremedin.. nasıl tam 2 dk boyunca dayak yemesine kamera goruntuye girsin diye bekledin .. ağlayarak yazıyorum nasıl yaa.. rabbim sen bu çağın canileriden koru yavrularimizi