Edaa28 Endişelenmeyin ben de de genetik tiroit var hiper tiroit var az çalışandan hep yüksekti hamilelikten beri Eğit rox 125 mg bile kullandım ama Allaha şükür oğlum da hiçbir şey çıkmadı ben de zaten altıncı ay kontrolü sürekli o yüzden bekliyordum detaylı kan verelim de bebeğim de var mı yok mu diye ama Allaha şükür çıkmadı inşallah sizinkinde de çıkmaz