Lavinia_21 Bekliyorum düşsün diye ama param eriyor bildiğiniz. Ne olacak hanımlar duyumlarınız neler?
Mucizemsin21 Lavinia_21 of bende salak gibi bozdurdum yükseldi düşüşe geçti diye sonra arttıkça arttı bozdurduğum parayıda bitiresoldum eksik gedik derken 😂 zarar üstüne zarar ettim anlicağın ay sağlık olsun dur bi su daha içeyim🤣
balkizimbebegim Lavinia_21 of eşimde bozdurdu 550den düşünce alcam diye ama inanılmaz zarardayız resmen🤦🏻♀️
Katy Lavinia_21 daha düşmez. Alacaksanı alın. Ben dolar aldim. 2 günde 2,5 milyar kazandım. Bozdurup tekrar alıyorum internet üzerinden. Bu sayedr borcumj kapıyorum cektigim kredinin taksidir boyle cıkms oluyor
Katy Lavinia_21 dolar derim 50 mılyar cektım. Yukseldıkce bozuyorum yıne alıyorum 2 gunde 2,5 mılyar fena değil. Tavsiye ederım
Katy Lavinia_21 evet hem diger borclarımı kapıyorum hemde cektıgım kredının borcu cıkıyor. 7 mılyar kazandım 1 haftada
Senisan1_ Katy ya bir anda düşerse 😬bende yeni başladım altın hesabı açtım 6 gram kadar parası 1 aydık TL olarak duruyordu. Sizce bu durumdayken dolar almalımıyız. Siz baya hakimsiniz sanırım dolara 😅
Katy Senisan1_ dolar alın daha da yukselır. Erdogan konustukca cıkıyor net uzerınden o anda satın dusunce tekrar alın . Bundan snr hıc bısı dusmez