Gamzezzzz bende çook fazla olumsuz yorum okumuştum olsun evdeyim nereyi istiyorsam götürürüm kapıyı kapatınca tek o odayı süpürüyo falan diyodum ama daha ilk haftasında bu durum beni baymıştı hani sende olsn ya nolcak ki diyorsan al çünkü birazda sadece mutfağa git diyebilmek için bin iki bin fazla ödeniyor bazı modellere benimde bütçem o kadardı simdi aynı modele daha fazla verip almak istemiyoruz bozulmasaydı bu sebeplerle iade etmezdim bütçen o kadarsa al yani çok memnun olan var