Sucukluyumurta11 Şuan o videoyu izledim kanım dondu. O adamı bana verseler şu dakka gebertirim. Kadına,çocuğa,yaşlıya yapılan şiddeti kaldıramıyorum. Okadar üzülüyor sinirleniyorumki anlatamam. Cayır cayır yansın cehennemde adi herif
basaktpe12 Sucukluyumurta11 bende yeni izledim dişlerimi sıktım izlerken ya o esnada kızım emiyordu 18günlük daha eşim tutarken sıkamıyor bile canı yanar belki diyor,herkes anne baba olmamalı bu devirde o canlara üzülüyorum Allah yar ve yardımcıları olsun
Nurc Sucukluyumurta11 Allah’ın belası küçücük bebege gücü yetiyor bebek ona karsilik veremiyor ah verebilen biri olacak karsisinda o zaman kici yemez öldüresim geldi geri zekaliyi kanim dondu nasil acimadan vuruyor
Hilaldenizz Sucukluyumurta11 bir saattir ağlıyorum ya instagrama girmiyorum karşıma çıkar video diye ya nasıl bir hale geldik biz ne bebeği ne kadını ne hayvanı koruyamaz olduk nefret ettim artık ülkeden insanlardan bsatakilerden bugün bu şekilde insanlar kolaylıkla suç işleyebilirsa bınun sebebi adalet sistemi korkutucu degil bak serbest bırakılmıs diyorlar el kdar bebeğe vurmak nedemek ya dağ ağlar tas ağlar benim yüreğim dayanmıyor kaldırmıyor artık kopsun istiyorm kıyamet kökten yok olalım
Brcdrnlila Mehmetereninannesi hayır tutuklandı ben bebeği merak ediyorum nerden sorup öğrenebiliriz durumunu
Matmazellll Brcdrnlila Gaziantep Anka Hastanesi’nde yatıyor bebek keşke benm bebeğim küçük olmasa giderdim ya
Narin9 Mehmetereninannesi sırası değil ama 3 aylık bebekte nasıl travma kalıcı olur. Garibim daha bi şeyden anlamıyor ki🥺
Matmazellll Sucukluyumurta11 Açar açmaz kapattım yüreğim dayanmadı dayanamaz buna hiçbir insan dayanamaz bunu yapan insan olamaz Allah kahretsin yaşadığım şehrimden utandım çocuklarımı uyuttm onlara bakıp bakıp ağlıyorum Rabbim şifa versin inşallah yavrum benim yanına bırakmasın Bırakmasınlar Lanet Olsun O insanlıktan nasibini almamış Hayvana .
Mommysharkdoodoodoodoo Sucukluyumurta11 ay içim yandı şimdi ben de görüp geldim içim çok kötü oldu resmen oturdum ağlıyorum. 🥺 Allah bildiği gibi yapsın o elleri kırılsın inşallah onu da öldüresiye döverler yok ya bazen diyorum ki böyleleri ciddi ciddi ders olsun diye öldürülmeli meydanlarda
arzuublm Sucukluyumurta11 çok kötü hissediyorum kendimi ağlamaktan içim dışıma çıktı benim kızım da 3 aylık sürekli kızıma sarılıp ağlıyorum o bebeği düşündükçe kafayı yiyorum ne olur ölmemiş olsun
Alperinannesiii Narin9 ben o bebegin eski halinde olabileceğini düşünmüyorum bedensel Bişey kalıcak diye düşünüyorum inşallah kalmaz okadar dayaga nasıl dayansın ki su daha onun vücutu😔😔
Alpingo Narin9 ah biz anlamaz deriz ama beyin ilk 2 seneyi ömrü boyunca kullanır..anne karnında başlıyor tüm beynin çalışması..hassar aldı yavrum bide anne nasıl olurda bi kaç kez der allahım dayanamıyorum offf nefes alamıorm
Aslmra80 Narin9 evet çok şiddetli vurmuş o yavruya o eli kaldırırken eli tas olsaydı keşke izledim tüylerim tiken tiken oldu bana verseler parçalarım onu