selinkp Bunlar kaşık mamalar. Tavsiyem ek gıdaya yeni başlayan bir bebeğe paketli gıda ile başlamamaniz olur ve evet gece verirseniz ağır gelebilir. Zaten ilk ayıniz tadimlarla geçecek. Her 3 günde bir yeni bir mevsim sebzesi tattirin(havuç balkabağı patates tatlı patates,brokoli yer elması vs) ve sebzeler bitince meyvelere geçin. Bu şekilde günde bir öğün (öğlen öğünü) tadım olarak yapılmali ve yeterlidir. Bunun dışında anne sütü alıyorsa anne sütu,mamaysa mamaya devam. 7. Aya gelince karışımlara başlayin. Tadımini yaptırdığıniz sebzelerle karışım pureler ve çorbalar hazırlayın. Çorbalara pirinç irmik falan da ekleyebilirsiniz. 7. Ayın ortalarında da kahvaltı öğüne geçin yumurta tadımina başlayın.2 öğün verebilirsiniz artık. Bu paketli gıdalara hiç gerek yok emin olun😊 6-8 ay arası günde Max bir çay bardağı ek gıda yemeli. 8-10 aylar arası 2 çay bardağı, 10-12 aylar arası da toplam 3 Cay bardağı ek gıda verebilirsiniz. Tavsiyem bu yönde.