1bebek1annee Naciyeylmz hiçbir aşıda ateşlenmeyen bebeğim 4.ay aşılarında ateşlendi ve gece boyu parça parça uyuyabildi sadece. Calpol verip saat başı ateş ölçtüm. Umarım sizin kolay geçer🙏🏻💕