Aysun16 Yenidogan bebeginde gaz sancisi icin kimyon deneyen varmi hanimlar? Cok fazla gaz sancilari oluyor Saracoglunun kimyon kürü var cok kararsizim, verilirmi 22 günlük bebege
Belinayyy Aysun16 bebege vermek icin biraz erken ama kendiniz bol bol kimyon cayi icip sütünüzden bebege gecer.
MerveAtalay Aysun16 kimyon ve rezene gaza cok iyi gekiyor. Ben dogdugundan beri kullaniyorum hem ben iciyorum hemde bebehime 2 cay kasigi veriyorum cok faydasini gordum
Firdevs34 Aysun16 canım bn 20 günlük bebeyime yapıp vetdim ama çok fazla sğzdüm ince bezden tane bilw bırakmadım 1 çay kaşığı vermiştim hem altttan hem üsten bütün gazları çıkarttı sonra mis gibi uyudu ama yinede sen bilirsin şimdi 4 aylık gaz sornmz yok çok şükür
Almilam Aysun16 henüz küçük bebeğiniz. Bitkisel şeyleri önermeyen doktor da var öneren doktor da. Ben riske atmak istemedim. Probiyotik içeren gaz damlası kullanıyorum doktorum tavsiyesiyle. Ama en etkili ilaç kesinlikle zaman. Zamanla kendi çıkaracak zaten. Dayanmak zor ama sabır🙏
Seydameva Bene verdim bi sıkıntı olmadı gayet iyi geldi ayrıca yeni birsey buldum https://www.instagram.com/p/ByP7ArhFv5F/?igshid=nnx0yiv7m8du deneyin isterseniz
Asyaefe26 Aysun16 Eğer emziriyorsanız kimyon çayı için bebeğe çok yararı oluyor bir çok arkadaşım da işe yaramıştı
Muhammedd23 Aysun16 normalde çocuğa bu tarz şeylerin verilmesine karşıydım ama saatlerce ağlayınca bineronun içine attım biraz bekledim. Tortular biberonda kaldı deliğinden geçmedi iyi mi kötü mü oldu bilmiyorım